Pomoc



Konto klienta

Zakładanie konta

Jeśli dotychczas nie zamawialiście Państwo jeszcze w sklepie internetowym VKF Renzel, możecie w prosty sposób założyć nowe Konto klienta online. Musicie to zrobić, jeśli wcześniej korzystaliście jedynie z możliwości kontaktu z nami za pomocą telefonu, faxu czy też maila. Nie istnieje bowiem automatyczne przejęcie danych klienta. Aby założyć nowe konto, proszę wybrać z menu „Moje Konto“ zakładkę „Zajerestruj“. „Moje konto” znajduje się na górze w nagłówku strony. Albo proszę wybrać następujący link
Utwórz konto klienta »

Alternatywną możliwością jest utworzenie konta klienta w procedurze składania zamówienia. Jednakże do złożenia zamówienia w naszym sklepie internetowym rejestracja nie jest niezbędna. Możliwe jest złożenia zamówienia bez konieczności zarejestrowania się, ale wówczas nie będziecie mogli Państwo czerpać korzyści z posiadania konta klienta.

 

Zarejestrowanie i wyrejestrowanie się klienta

Rejestracja

W dowolnym momencie możecie Państwo zarejestrować się wybierając z menu „Moje konto“, które znajdziecie w nagłówku strony.
Możecie też wykorzystać następujący link: Rejestracja klienta »
Istnieje też możliwość rejestracji podczas procedury składania zamówienia.

Wyrejestrowanie się

Proszę kliknąć na „Wyrejestruj się” w nagłówku strony.
Można też wybrać link: Teraz wyrejestruj się »

 

Zapomniałem danych dostępu

Zapomniałem hasła

Jeśli zapomnieliście Państwo hasło dostępu, możecie ustalić nowe. Proszę tylko wybrać link „Zapomniałeś hasła?“ w menu „Moje Konto“ w nagłówku strony lub w formularze zgłoszeniowym w procedurze składania zamówienia.
Można też wybrać link: Zapomniałem hasła »
Proszę wpisać swój adres mailowy w formularzu, który się ukaże i kliknąć na „Poproś o hasło”. Automatycznie prześlemy maila z przekierowującym linkiem. Proszę kliknąć na ten link, co bezpośrednio umożliwi Państwu ustalenie nowego hasła (min. sześć znaków). Proszę pamiętać, że link aktywny jest tylko do sześciu godzin i każdorazowo możliwa jest tylko jedna zmiana hasła.
Po wprowadzeniu nowego hasła następuje automatyczne logowanie.

Zapomniałem adresu e-mail

Jeżeli zapomnieliście Państwo, jakim adresem mailowym dokonaliście rejestracji , macie następujące możliwości.
Jeśli nie są Państwo pewni, czy już się kiedyś zarejestrowaliście, proszę wykorzystać formularz „Utwórz nowe konto” i spróbować utworzyć nowe konto za pomocą własnego adresu mailowego. Jeśli taki adres mailowy już istnieje w naszej bazie danych, nasz system poinformuje o tym. Jeśli Państwa adresu nie ma w naszej bazie, to w ten sposób utworzyliście właśnie nowe konto klienta.
Jeśli jesteście Państwo pewni, że posiadacie konto klienta i chcielibyście korzystać z niego w dalszym ciągu, proszę wysłać maila na info@vkf-renzel.pl. Jeśli posiadacie już Państwo konto klienta, prześlemy mailem nazwę użytkownika. Niestety nie możemy przesłać haseł.

 

Aktualizacja danych klienta

Zmiana danych dostępu

Hasło w koncie klienta możecie Państwo zmienić samodzielnie. W tym celu proszę zalogować się przez menu ;Moje konto” w nagłówku i wybrać ;Moje konto”. Tu możecie zmienić swoje hasło pod „LOGIN“.
Alternatywnie można zmienić hasło korzystając z linka Zmień hasło »
W przypadku jeśli zapomnieli Państwo hasła, proszę wybrać Zapomiałem hasła »
Państwa adres mailowy, który służy do logowania, można zmienić pod ADRES FAKTURY. Adres ten będzie jednocześnie loginem.

Zmiana i dodawanie adresu

Adres faktury oraz inne możliwe adresy dostawy możecie Państwo zmieniać i podawać w koncie klienta. Proszę się zalogować przez menu Moje konto w nagłówku strony i wybrać „Moje konto“.
Do zmiany adresu faktury proszę wybrać ADRES FAKTURY, do dodania lub zmiany adresu dostawy proszę wybrać ADRES DOSTAWY. Zmienione adresy będą uwzględnione od następnego zamówienia.

 

Historia zamówień

Wszystkie wcześniejsze zamówienia można obejrzeć pod punktem „Historia zamówień”. Ten punkt znajdziecie w koncie klienta w menu „Moje konto“ -> „Moje konto“ w nagłówku. Alternatywnie można wybrać link Historia zamówień »

 

Schowek

Produkty, którymi jesteście Państwo zainteresowani, można „włożyć” do schowka. Ta funkcja nazywa się „Mój schowek” i znajdziecie ją Państwo pod przyciskiem „Do koszyka“. Proszę pamiętać, że musicie być zarejestrowani, aby móc korzystać z tej funkcji.
Do schowka można wejść przez menu „Moje Konto” i zakładkę „Mój schowek” lub we własnym koncie klienta w zakładce menu „Mój schowek”.
Alternatywnie można wybrać link: Mój schowek »
Wszystkie produkty można wybrać ze schowka. Jeśli mają Państwo w schowku produkt, który chcielibyście zamówić, można go włożyć do koszyka i bezpośrednio zamówić.

Zamknij menu
Przesuń w górę