Oferujemy stojaki na banery do użytku wewnętrznego i zewnętrznego, które doskonale sprawdzą się na różnego rodzaju targach, kongresach czy konferencjach. Dostępna jest szeroka gama mobilnych systemów wystawienniczych z możliwością wyboru jednostronnej lub dwustronnej powierzchni reklamowej.
Zamknij
Filter & Sort

Stelaż konstrukcja pod baner

Stojaki na banery są proste w montażu i nie wymagają użycia narzędzi. Stelaż (konstrukcja pod baner) powinien być stabilny, dlatego do produkcji wykorzystujemy najlepsze materiały, dzięki którym powstają solidne prezentery. To ważne, ponieważ żadna firma nie chce wydawać pieniędzy z budżety na produkty niskiej jakości, które trzeba często wymieniać. Porządny stelaż pod baner umożliwia maksymalne rozciągnięcie baneru reklamowego, a tym samym estetyczną prezentację przygotowanych przez dział marketingu treści. Cena obejmuje stelaż na baner, transport oraz opakowanie. 

 

Stojak na baner reklamowy – jak najlepiej go wykorzystać?

W naszym sklepie znajdziesz liczne artykuły do promocji towarów. Jednak eksponowanie materiałów promocyjnych jest również bardzo ważne! Zarówno podczas targów i eventów branżowych, jak i na co dzień. Właśnie do tego przyda się profesjonalny stelaż na baner. W ofercie VKF-Renzel dostępnych jest wiele modeli stojaków targowych, w tym także przenośny stelaż na plecy. Jak efektywnie z nich korzystać?

Aby jak najlepiej korzystać ze stojaków na baner, warto zastosować się do następujących wskazówek:

  1. Wybierz odpowiedni stojak: roll-up: łatwy do transportu i składania. Idealny dla osób, które często przemieszczają się między różnymi miejscami.
  2. Odpowiednia jakość druku: upewnij się, że grafika na banerze jest wysokiej jakości. Unikaj rozmazanych obrazów.
  3. Lokalizacja: umieść stojak na baner w miejscu, gdzie przyciągnie najwięcej uwagi, ale jednocześnie nie będzie przeszkadzać w przemieszczaniu się ludzi.
  4. Stabilność: upewnij się, że stojak jest stabilny i nie przewróci się w przypadku lekkiego pchnięcia lub wiatru (jeśli jest na zewnątrz).
  5. Prosta komunikacja: reklama na banerze powinna być jasna i zwięzła. Unikaj przeciążenia informacjami. Pamiętaj, że potencjalni klienci często poświęcają banerom tylko kilka sekund uwagi.

Pamiętając o tych wskazówkach, możesz skutecznie i profesjonalnie korzystać ze stojaków na baner, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów lub przekazać ważne informacje. Dzięki temu odwiedzając targi i eventy zyskasz pewność, że Twoja firma z pewnością zostanie zauważona!

Zamknij menu
Przesuń w górę