Czarno-białą kolorystyką oddajemy hołd ofiarom tragicznej powodzi, która dotknęła nasz kraj oraz kraje sąsiednie.

Dlaczego warto stosować potykacze reklamowe?

Potykacze to niebanalny sposób na reklamę. Stosuje się je, by przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zachęcić do skorzystania z usług. Co to takiego więc potykacze reklamowe? Jak ich używać, by reklama okazała się efektywna?

Potykacze reklamowe – co to? 

Potykacz reklamowy to nic innego niż stojak na reklamy. Ta nietypowo brzmiąca nazwa bardzo dobrze odzwierciedla jego zastosowanie. Potykacze reklamowe często ustawiane są na chodnikach, przed wejściem do lokalu. Rozmieszczone na drodze pieszych, sprawiają, że łatwo możemy się o nie potknąć. Ten sposób reklamy okazuje się jednak bardzo skuteczny. Jeśli na potykaczu umieszczony jest zachęcający slogan, ciekawa grafika lub chwytliwy żart z pewnością przyciągnie naszą uwagę, a być może nawet skłoni do wejścia. Ze stojaków najczęściej korzystają restauracje, kawiarnie, czy puby. Informują na nich o menu i promocjach na dany dzień. Z pewnością jednak sprawdzą się również i w wielu innych formach działalności. O ich skuteczności decyduje najczęściej duży ruch pieszych – wszędzie tam, gdzie przechodzą potencjalni klienci, warto zastosować potykacz. 

Dlaczego warto z nich korzystać?

Już samo wyjaśnienie zastosowania potykaczy reklamowych, pokazuje korzyści z używania ich. Jest to z pewnością bardzo ciekawa forma marketingu. Można na nim zamieścić dowolny tekst, co daje duże możliwości do stworzenia wyróżniającej działalność reklamy. Przede wszystkim jednak potykacz reklamowy jest stosunkowo tanią formą marketingu. Jeśli wybierzemy ten ze zmywalną tablicą, mamy możliwość tworzenia nowych treści każdego dnia – ograniczeniem jest jedynie nasza kreatywność. Tym samym w cenie jednego produktu możemy stworzyć całą kampanię reklamową. Inną opcją jest zakup potykacza ze specjalnie do niego przygotowaną treścią reklamową – np. wydrukowaną grafiką czy logo firmy. Tak profesjonalnie przygotowany stojak również przyciągnie wzrok mijających go przechodniów. Potykacze reklamowe mogą służyć jako wizytówka lokalu

Jaki wybrać? 

Oferta potykaczy na rynku jest bardzo szeroka. Zastanawiając się, jaki wybrać, warto zacząć od przeanalizowania, jaki potykacz reklamowy będzie najlepszy dla Twojej działalności. Jeśli prowadzisz lokal, w którym codziennie zmienia się oferta, warto zdecydować się na ten ze ścieralną tablicą. Daje on możliwość dostosowywania reklamy do aktualnych potrzeb. Jeśli natomiast działalność oferuje stały asortyment czy ofertę, dobrze sprawdzą się potykacze z możliwością umieszczenia w nich np. profesjonalnie przygotowanego plakatu. W tym przypadku wygodne będą np. te z ramą zaciskową. Duże znaczenie przy wyborze ma także miejsce stosowania stojaka. Do użytku zewnętrznego warto wybrać model, który jest do tego przeznaczony. Będzie on wówczas trwalszy, wodoodporny oraz odporny na warunki atmosferyczne. Obciążona podstawa zaś zapewni stabilność przy silnym wietrze. Jeśli natomiast potykacz będzie ustawiony wewnątrz, sprawdzą się praktycznie wszystkie modele. Warto pamiętać, że jeśli stojak jest dwustronny, efektywne będzie wykorzystanie całości powierzchni reklamowej

Potykacz to skuteczna i niskobudżetowa reklama. Jego szerokie zastosowanie sprawia, że sprawdzi się dla wielu usługodawców. Warto wybrać ten dopasowany do potrzeb i przygotować wyjątkową wizytówkę firmy. 

Zamknij menu
Przesuń w górę