Zastanawiasz się, do czego służą potykacze reklamowe? Nie wiesz, czy ta forma promocji jest skuteczna? Mimo coraz nowocześniejszych form reklamy dużo firm decyduje się na te uniwersalne i niedrogie urządzenia. Dowiedz się, jakie są rodzaje potykaczy reklamowych oraz poznaj ich zalety.
 

Potykacze reklamowe – co to jest?

Co to jest potykacz reklamowy i do czego służy? Potykacze reklamowe to najczęściej dwustronne, rozkładane tablice, które są połączone ze sobą w górnej części. Ich kształt z boku przypomina literę "A" i takie właśnie rozwiązania są najczęściej wybierane przez przedsiębiorców. Możesz również spotkać się z potykaczem złożonym z jednej płyty i podstawy, którą wypełnia się wodą czy piaskiem. Dzięki temu ten rodzaj reklamy jest stabilny i nie przewróci się nawet przy dużym wietrze. Potykacze mogą być wykonane z różnych tworzyw takich jak drewno, metal czy tworzywa sztuczne. Dzięki temu możesz dobrać potykacz reklamowy zewnętrzny pasujący idealnie do wystroju Twojej firmy. Dobrym rozwiązaniem dla restauracji czy barów są potykacze LED. Dzięki oświetleniu są one doskonale widoczne nawet po zmroku. Na rynku możesz również znaleźć potykacze, po których można pisać kredą.
 

Potykacze reklamowe – zalety

Jakie są zalety i funkcje potykaczy reklamowych? Na powierzchni potykaczy możesz umieszczać plakaty, informacje o aktualnych promocjach czy ofercie. Co ważne, jeżeli zdecydujesz się na dwustronny nośnik, to po obu stronach możesz umieszczać różne treści. Pozwoli Ci to zamieścić więcej informacji o promocjach. Dodatkowo potykacze reklamowe są:
  • lekkie i mobilne – dzięki czemu możesz wykorzystać je do reklamy bezpośrednio przed siedzibą firmy, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by zabrać je na targi czy inne branżowe wydarzenia;
  • dostępne w różnych rozmiarach – produkowane są we wszystkich popularnych rozmiarach takich jak na przykład A1, A2, A3, B1, B2. Wiele firm również wykonuje potykacze na specjalne zamówienie. Dzięki temu można dostosować je do potrzeb;
  • tanie – jest to sposób promocji, na który mogą sobie pozwolić nawet małe firmy. Nie kosztują wiele i można ich używać naprawdę długo;
  • doskonale widoczne – każdy, kto będzie mijał na chodniku potykacz na pewno rzuci na niego okiem. Dzięki temu może zainteresować się ofertą na nim przedstawioną.
 

Podsumowanie 

Potykacze reklamowe to dobry i uniwersalny sposób na reklamę. Duży wybór tych nośników sprawia, że każda osoba prowadząca firmę może dostosować je do swoich potrzeb. Na pewno znajdzie odpowiedni rozmiar i styl wykonania. Ten rodzaj reklamy jest również tani, doskonale widoczny i mobilny. Dzięki temu można go również wykorzystać podczas targów czy innych spotkań branżowych. Potykacze reklamowe i ich szerokie zastosowanie sprawia, że są często wybieranym sposobem na reklamę. 
Zamknij menu
Przesuń w górę