Imprezy plenerowe od lat cieszą się dużą popularnością. Pomimo że coraz chętniej spędzamy czas w telefonie i na komputerze, to wiele osób uwielbia wspólne wyjścia na eventy, targi, koncerty, czy też turnieje. Organizatorzy często przygotowują dla uczestników różne atrakcje. W tym artykule poznasz najlepsze gadżety na imprezy plenerowe i dowiesz się jak przygotować dodatki, które zapadną w pamięć.
 

Jakie są najlepsze gadżety na imprezy plenerowe?


Gadżety reklamowe powinny być dopasowane do charakteru wydarzenia. Nie istnieje zestaw najlepszych gadżetów na imprezy plenerowe. Inne produkty spodobają się fanom anime, a inne szachistom.

Oczywiście możemy wyróżnić gadżety reklamowe, które mają uniwersalny charakter i niemal zawsze są dobrym wyborem. Do tej grupy zaliczamy przede wszystkim odzież, a zwłaszcza różnego rodzaju T-shirty i bluzy. Jeśli impreza jest kierowana do starszej publiczności, to można przemyśleć także notesy, długopisy, teczki.

Ponadto warto pamiętać także o dużych gadżetach reklamowych. Do tej kategorii z pewnością można zaliczyć flagi plażowe, leżaki z logo firmy, czy też różnego rodzaju banery. Takie obiekty zapewniają spójną oprawę wizualną wydarzenia i sprawiają, że zostanie ono lepiej zapamiętane.

Gadżety na imprezy plenerowe można także dopasować do okresu, w którym się ona odbywa. Zimą ciekawą propozycją są rękawiczki, czapki, szaliki, kubki termiczne i termosy. Natomiast latem warto postawić na gadżety chroniące przed słońcem – kapelusze, czapki z daszkiem chusty. Dobrą propozycją są także bidony na wodę.
 

Projekt gadżetu ma kluczowe znaczenie


Żeby gadżety reklamowe spełniły swoje zadanie, to muszą być odpowiednio zaprojektowane. Bardzo często firmy ograniczają się do naniesienia swojego logo. Jednak jeśli nie robi tego rozpoznawalna i ceniona marka, to nie jest to optymalne rozwiązanie.

Zamiast tego warto zadbać o odpowiedni i wyjątkowy projekt. Na gadżetach można umieścić grafiki i hasła, z którymi utożsamiają się uczestnicy imprezy. Dzięki temu gadżety będą dla nich atrakcyjniejsze.

Jeśli wydarzenie jest cykliczne, to warto przygotować indywidualny projekt na każdą edycję. Zwiększy to atrakcyjność poszczególnych gadżetów, bo będzie można je dostać tylko na danym evencie. Będzie o także dodatkowa motywacja dla fanów, żeby regularnie uczestniczyli we wszystkich edycjach.
 

Postaw na gadżety reklamowe wysokiej jakości


Istotna jest także jakość wykonania gadżetu. Jeśli np. nadruk na koszulce zacznie się szybko spierać, to taki gadżet może zadziałać jak antyreklama. Dlatego przed kupnem gadżetów sprawdź jakość wykonania.

Dobrze zrobione gadżety spełniają funkcje marketingowe. Mogą być sprzedawane jako dodatek do biletu wstępu lub zamiast niego. Taką strategię wykorzystuje między innymi ColorRun.

Gadżety reklamowe to także doskonałe narzędzie do zwiększania przychodów z tradycyjnych imprez. Mogą być sprzedawane na stoiskach lub wręczane gościom w podzięce za przybycie.
Zamknij menu
Przesuń w górę