Odkrycie, czego klienci oczekują od wystawcy, nie wymaga tajemnej wiedzy, ale podstawą sukcesu jest widoczność stoiska na targach. W żadnym wypadku krzykliwa i kiczowata, bo ta zapewni jedynie śmiech w kuluarach i zainteresowanie klientów podszyte rozbawieniem - innymi słowy mówiąc, nikt nie potraktuje Twojej firmy poważnie (przynajmniej w większości branż). Jak wygląda skuteczna promocja na targach, podczas których o uwagę odwiedzających zabiegają setki innych wystawców? 

Atrakcyjność stoiska na targach

Widoczność stoiska na targach zależy od przemyślanej oprawy graficznej, która silnie oddziałuje na zmysł wzroku potencjalnych klientów. Co to oznacza? Przygotuj stoisko niebanalne, które charakteryzuje efekt nowości i wykorzystaj fakt, że klienci podejmują decyzje w oparciu o emocje. Postaw na atrybuty firmy, które budzą pozytywne skojarzenia i mogą zaciekawić odwiedzających - to może być świetne graficznie logo lub dobry key visual. Drugim krokiem jest odpowiednie wyeksponowanie tego elementu. W tej roli sprawdzą się stojaki i prezentery banerowe z oświetleniem LED, ponieważ oświetlenie dodatkowo przyciągnie wzrok przechodniów. 
Pamiętaj, że widoczność stoiska na targach nie jest równoznaczna z chaosem wizualnym - wszystkie wykorzystane przez Ciebie elementy muszą tworzyć koncepcję spójną wizualnie. Dotyczy to również mebli i całego wyposażenia, którym zagospodarujesz przestrzeń. Zadbaj również o to, by klienci bez problemu Cię odnaleźli pomiędzy licznymi stoiskami konkurencji. Wykorzystaj do tego systemy podwieszane, doskonale widoczne z drugiego końca hali targowej. W innym przypadku potencjalny klient zirytowany długim poszukiwaniem Twojego stoiska, zrezygnuje z wizyty w pawilonie lub skorzysta z usług konkurencji. Podsumujmy - dobre stoiska targowe wyróżnia:

  • przemyślana i oryginalna koncepcja wizualna,

  • spójna kompozycja,

  • odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni,

  • akcesoria, które pomagają klientom zlokalizować stoisko.

Materiały promocyjne

Skuteczna promocja na targach nieodłącznie wiąże się z produkcją materiałów promocyjnych i gadżetów. Pamiętaj jednak, że współczesny klient jest wymagający i świadomy, dlatego paczka długopisów może okazać się mało przekonująca. Jak odnieść sukces na targach, wykorzystując moc gadżetów? Wszystko, co rozdajesz odwiedzającym, musi być ściśle związane z ofertą Twojej firmy. Darmowe akcesoria lub usługi muszą być przemyślane i dostosowane do grupy odbiorców. Przygotuj kod do darmowego testowania jednej z usług lub zaprojektuj atrakcyjną wizualnie torbę płócienną z logo firmy (np. we współpracy z jedną z polskich graficzek, która tworzy ciekawe prace). Pamiętaj, że cukierki i balony sprawdzą się przede wszystkim na targach odwiedzanych przez dzieci

Skuteczna promocja w Internecie

Nawet najlepsze stoiska targowe i świetnie zaplanowana ekspozycja produktów potrzebują dodatkowego wsparcia. Zadbaj, żeby każdy dowiedział się o Twojej obecności na branżowym evencie. Skuteczny marketing internetowy pomoże Ci odnieść sukces na targach. Na materiałach promocyjnych umieść adres strony internetowej oraz informacje o tym, jak znaleźć Twoją firmę w mediach społecznościowych. Stwórz autorski hashtag, którym uczestnicy targów będą się posługiwać umieszczając zdjęcia z imprezy na Instagramie. Nie zapomnij jednak o stałych klientach - targi to doskonały moment na zaaranżowanie mniej formalnych spotkań, sprzyjających budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Zasada promocji na targach jest prosta. Im więcej osób dowie się o obecności Twojej firmy, tym lepiej. 

Widoczność stoiska na targach kluczem do sukcesu?

Widoczność stoiska na targach stanowi fundament sukcesu, ale z równym zaangażowaniem musisz zadbać także o inne elementy prezentacji. Zainteresowanie nowych klientów wymaga interakcji, dlatego konieczne jest przygotowanie zespołu obsługującego stanowisko. Zadbaj o dobrego handlowca, który będzie konkretny i nie zarzuci odwiedzających nadmiarem zbędnych informacji. Jednocześnie postaw na osoby, które potrafią wyczerpująco odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów. Tylko dzięki pełnemu zaangażowaniu odniesiesz sukces na targach

Zamknij menu

Pokaż produkty

Kontakty

Live-Chat




Infolinia działu handlowego


0048 63 240 35 52

pon do czw od 8.00 do 17.00
pią od 8.00 do 16.00

WhatsApp


0048 609 883 338

Uwaga!

Twoja przeglądarka aktualnie nie jest dostępna. Przepraszamy

VKF Spork Heinz Renzel Sp. z o.o.
Przesuń w górę