Aranżacja sklepu odzieżowego stanowi wyzwanie – to nie tylko dobór mebli, ale także projektowanie doświadczenia przyszłych klientów. Panele sklepowe muszą być więc solidnie wykonane i uniwersalne, aby umożliwić zmiany w dowolnym momencie. W dzisiejszym wpisie wyjaśniamy zalety takiego rozwiązania oraz wskazujemy elementy niezbędne do stworzenia własnego systemu paneli. 

Panele sklepowe – najważniejsze zalety

Panele sklepowe umożliwiają maksymalne wykorzystanie przestrzeni sprzedażowej – szczególnie docenią to właściciele mniejszych sklepów, w których powierzchnia jest dla sprzedaży ograniczeniem. Wystarczy jednak odpowiednie zagospodarowanie lokalu, aby zbliżyć się do osiągnięcia wyznaczonych celów biznesowych. Panele ekspozycyjne to praktyczne rozwiązanie, dlatego możesz również liczyć na:

  • prosty i szybki montaż,
  • uniwersalność, która umożliwia prezentację różnych produktów, 
  • skalowalność, która pozwala rozbudowywać system o kolejne panele sklepowe w przypadku rozwoju działalności,
  • trwałość ekspozycji, szczególnie jeżeli wybierzesz panele sprawdzonego producenta.

Wyposażenie sklepu w panele ekspozycyjne to dzisiaj standard, ale oferta na rynku jest na tyle szeroka, że często trudno podjąć decyzję, które meble sprawdzą się najlepiej – to właśnie dlatego przychodzimy z pomocą.

Elementy systemu paneli sklepowych

Niezbędnym elementem jest oczywiście panel sklepowy – zwróć jednak uwagę na standard wykonania oraz materiały, jakie wykorzystano do produkcji. Warto też wybrać firmę, która zna się na wyposażeniu sklepów oraz wie, jak projektować przestrzeń sprzedażową. Panele sklepowe to jednak nie wszystko. W zależności od tego, jaki towar eksponujesz, potrzebne będą również:

  • haki do zawieszania produktów,
  • półki,
  • pojemniki (podajniki towarowe),
  • uchwyty na okulary,
  • pojemniki na ulotki i prospekty,
  • wysięgniki,
  • uchwyty na rękawiczki,
  • wieszaki,
  • uchwyty na obuwie.

Panele ekspozycyjne umożliwiają częstą zmianę wystawy, co zwiększa sprzedaż w sklepie – visual merchandising to dzisiaj podstawa działań marketingowych w sklepach stacjonarnych. 

Panele ekspozycyjne to uniwersalne rozwiązanie

Dostępne na rynku panele sklepowe to propozycja skierowana nie tylko do sklepów odzieżowych – systemy sprawdzą się doskonale wszędzie tam, gdzie sprzedawany jest towar. To, jakie produkty oferujesz, jest kwestią drugorzędną. Panel sklepowy można zagospodarować w dowolny sposób, dlatego doskonale nadaje się do prezentacji sprzętu AGD, biżuterii, galanterii skórzanej czy urządzeń elektronicznych. Od Ciebie zależy, jak wykorzystasz panele ekspozycyjne – akcesoria do paneli dostępne w VKF Renzel są dowodem na to, że ilość możliwości jest niemal nieograniczona.

Zamknij menu
Przesuń w górę