Jedną z podstawowych form ekspozycji produktów i usług są standy reklamowe, ale wiele osób nadal do końca nie wie, co to jest. Stojaki stanowią tradycyjną formę komunikacji z klientami, co sprawia, że niektórzy patrzą na nie z pewnym dystansem – naszym zdaniem niesłusznie. Odpowiemy więc krótko na pytanie, co to są standy reklamowe oraz pokażemy, dlaczego nadal warto z nich korzystać.

Standy reklamowe – co to jest?

Stand po angielsku oznacza stojak, zatem standy reklamowe to stojaki służące celom promocyjnym. Rynek proponuje szereg rozwiązań w zakresie skutecznej komunikacji z klientem, dlatego wielu osobom standy reklamowe wydają się przestarzałą formą promocji. Tymczasem stojaki dają możliwość prezentacji materiałów informacyjnych w prosty sposób, który jest w stanie trafić właściwie do każdego odbiorcy. Stanowią wsparcie dla działań marketingowych, ale nie są główną osią kampanii. Standy reklamowe występują w różnej postaci i zwykle mają powierzchnię przeznaczoną do zadrukowania, na której znajdują się takie elementy jak nazwa i logo firmy, grafiki, zdjęcia lub rysunki przedstawiające usługi. 
Drugą istotną kwestią są materiały wykorzystane do produkcji stojaków – jeżeli tworzywo jest odpowiednio wytrzymałe, stand świetnie sprawdzi się jako reklama outdoorowa. Standardowo jednak stojaki wykorzystywane są wewnątrz budynków, podczas targów, konferencji, w sklepach lub instytucjach publicznych. Dobrze przygotowane graficznie, skutecznie przyciągają uwagę klientów. Na sukces przekazu składa się wartościowy content, sposób jego przedstawienia oraz jakość wykonania samego standu reklamowego

Jak wykorzystać stojaki reklamowe?

Zamiast pytać, co to są standy reklamowe, zastanówmy się, jak możesz je wykorzystać w marketingu. Stojaki są tanią metodą promocji, ale odpowiednio dopracowane będą niezwykle efektowne. Podstawowym zadaniem jest zainteresowanie klienta i przekazanie określonej informacji, dlatego zwykle standy reklamowe wykorzystuje się w sklepach i punktach handlowych. Mimo popularności marketingu internetowego, nie należy rezygnować z tradycyjnych form komunikacji – w tej roli świetnie sprawdzą się stojaki, które nadal docenia spore grono Twoich odbiorców. 

Zamknij menu
Przesuń w górę