Kluczem do sukcesu sprzedaży jest przede wszystkim przyciągnięcie uwagi klienta. Ekspozytory reklamowe to jedno z kluczowych narzędzi, które w tym pomagają poprzez efektywną prezentację produktów w sklepach. Jest to element wyposażenia, który może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki klienci postrzegają oferowane produkty. Dlatego też warto dobrze dobrać ten element, uwzględniając styl wystroju wnętrza, rodzaj oferowanych produktów oraz osobiste preferencje co do wyglądu ekspozytora. Jakie są stosowane najczęściej? Jakie mają zalety? Zapraszamy do lektury.

Czym jest ekspozytor sklepowy?

Ekspozytor ro specjalnie zaprojektowana konstrukcja lub mebel, który służy, jak sama nazwa mówi do wyeksponowania oraz prezentacji produktów w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientów. Ma przyciągnąć uwagę przechodzących obok osób i zachęcić je do bliższego przyjrzenia się oferowanym w danej placówce towarom. Oznacza to, że powinny być na poziomie wzroku klientów lub przyciągnąć ich uwagę w inny sposób np. kształtem. Dlatego możemy dziś wybierać z wielu modeli tych gadżetów, przez co łatwiej dopasować je do potrzeb i oczekiwań użytkownika. Różnią się sposobem montażu, materiałem, z jakiego są wykonane oraz możliwościami aranżacyjnymi. Warto wybrać produkty wykonane z akrylu, aluminium czy stali, co zapewni długotrwałe użytkowanie. W zależności od produktów przydadzą się mobilne ekspozytory, które łatwo przetransportować lub stacjonarne modele do postawienia w jednym wybranym miejscu.

Rodzaje ekspozytorów

Na rynku istnieje wiele różnych rodzajów ekspozytorów, które mogą być dopasowane do konkretnego rodzaju produktu lub branży. Popularne są na przykład:

  • Ekspozytory stołowe – idealne na ladę, niewielkich rozmiarów, z haczykami, obrotowe, w wielu modnych kolorach, są świetne do wyeksponowania produktów przed kasą, co może zachęcić klienta do dodatkowych zakupów.
  • Ekspozytory na stojakach — przenośne konstrukcje, które można łatwo przestawiać w różne miejsca w sklepie.  Dostępne są flagi lub banery, idealne do postawienia przed wejściem do lokalu, przy regale, a także do użycia podczas wydarzeń organizowanych na dworze, podczas targów.
  • Ekspozytory typu Construct – stojaki informacyjne, na kosze, stojaki na torby, nadają się do wyeksponowania odzieży, biżuterii i innych akcesoriów o nieregularnych kształtach.
  • Ekspozytory Pop-Up – sprawdzające się podczas eventów, gdzie zwrócą uwagę na Twoje produkty. Popularne są systemy złożone z ram i banerów, które są niezwykle łatwe w montażu i demontażu oraz transporcie.

Szukasz czegoś wyjątkowego do swojego sklepu? Wybierz ekspozytory na produkty z osłoną, w kształcie głowy manekina, na obuwie ze szkła akrylowego, na okulary, słuchawki, książki, zastawę, pieczywo i wypieki czy na ulotki. Ekspozytor nakładany lub zawieszany sprawdzi się przy różnego rodzaju towarze. Podczas promocji produktów i usług warto też sięgnąć po LEDowe ekspozytory informacyjne lub LEDowe ekspozytory magnetyczne. Nowoczesne, wykonane z wytrzymałych materiałów, będą ciekawym i funkcjonalnych dodatkiem w każdym sklepie i punkcie usługowym. Możesz wybrać stojaki o różnej wysokości, więc łatwo dopasujesz je do potrzeb danego miejsca i okoliczności.

Dlaczego warto używać ekspozytorów reklamowych?

Planując wystrój wnętrza, warto inwestować w wysokiej jakości oraz funkcjonalne wyposażenie sklepów. Ekspozytory reklamowe pomagają wyróżnić produkt spośród konkurencji. Estetyczna prezentacja produktów może sprawić, że będą one bardziej atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Poprawiona widoczność przekłada się na zwiększenie liczby zakupów. Ekspozytory pomagają również zoptymalizować przestrzeń sklepową i umożliwiają lepsze wykorzystanie dostępnego miejsca.

Podsumowanie

Ekspozytor to kluczowy element wyposażenia każdego sklepu, który pomaga w atrakcyjnej prezentacji produktów. Wybór odpowiedniego modelu może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu. Dlatego warto postawić na wysoką jakość i profesjonalizm, które oferujemy. Nasze produkty charakteryzują się solidnym wykonaniem, atrakcyjnym designem i dostosowaniem do różnych rodzajów produktów. Współpracując z nami, możesz liczyć na profesjonalne doradztwo i wsparcie w doborze najlepszego ekspozytora dla Twojego sklepu. Zadbamy o to, aby Twój asortyment został zaprezentowany w najlepszy możliwy sposób, co wpływa na zwiększenie sprzedaży i satysfakcję klientów.

Zamknij menu
Przesuń w górę