Gadżety reklamowe pozwolą Ci na wypromowanie firmy i wzmocnią Twoją pozycję na tle konkurencji. Gadżety firmowe powinny być dokładnie przemyślane – nie wybieraj byle czego, pomyśl o czymś, co zapamiętają Twoi klienci. Jeżeli zależy Ci na reklamie przedsiębiorstwa i chcesz, aby potencjalni odbiorcy pamiętali o Twojej marce, to przeczytaj ten artykuł. Znajdziesz w nim wiele cennych wskazówek.

Rodzaje gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe z logo firmy to jeden z wielu sposobów okazywania wdzięczności i nawiązywania relacji między firmą a potencjalnym odbiorcą. Wbrew pozorom gadżety reklamowe dla klientów to narzędzie konieczne do budowania pozytywnych relacji. Zastanów się chwilę, zanim wydasz pieniądze i odpowiedz sobie na pytanie, jaki gadżet miałby dla Ciebie sens.

Czy zwykły długopis z nadrukiem to dobry pomysł na reprezentowanie swojej marki? Może warto pomyśleć o czymś innowacyjnym, użytecznym i jedynym w swoim rodzaju – niech firmy zapamiętają Twój produkt i korzystają z niego na co dzień. Może postaw na gadżet wykonany z recyklingu? Któż nie zapamięta takiego gestu? Najbardziej popularne gadżety reklamowe to:

  • długopisy;
  • kubki;
  • termosy;
  • parasole;
  • kalendarze.

Są to przedmioty codziennego użytku, jednak warto pójść o krok dalej, proponując swoim przyszłym kontrahentom coś atrakcyjniejszego, np.:

  • powerbank;
  • pendrive;
  • zestawy do ładowania telefonu;
  • ramki na zdjęcia;
  • butelki na wodę.

Dostosuj gadżet marketingowy dla klienta do profesji, którą się zajmuje. Jeżeli jest to kobieta prowadząca salon kosmetyczny, to trafionym pomysłem będzie podarowanie jej czegoś związanego z kosmetykami, np.: breloka z miniaturkami kosmetyków. Jeżeli klient prowadzi poważną firmę komputerową, to pójdź w tym kierunku i pomyśl, czego może mu brakować. Zawsze musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie gadżety reklamowe dla firm rzeczywiście będą wartościowym upominkiem.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetów reklamowych?

Oferując gadżety reklamowe, musisz mieć na uwadze wiele rzeczy. Jedną z nich jest wyodrębnienie grupy docelowej, czyli odpowiedź na pytanie, do jakiego klienta chcesz trafić. Jeżeli mają to być osoby młode, uczące się lub studiujące to ciekawym rozwiązaniem będzie pendrive, z którego te osoby często korzystają. Jeżeli odbiorcą jest ktoś w średnim wieku, to podaruj ekologiczną torbę na zakupy, kalendarz czy termometr.

Gadżety reklamowe powinny być zgodne z porą roku i adekwatne do zbliżającego się święta lub wydarzenia. Wysyłasz kontrahentom prezent w lipcu? Pomyśl o dmuchanej piłce plażowej lub czapce z daszkiem, które posłużą na urlopie. Jeżeli chcesz sprawić przyjemność komuś w grudniu, to wyślij mu pięknie przyozdobioną bombkę świąteczną.

Czasy radykalnie się zmieniają i nikt nie cieszy się z produktów jednorazowego użytku. Wybierając gadżety reklamowe, postaraj się o to, żeby były wykonane z materiałów wysokiej jakości, które posłużą latami, a nie będą do wyrzucenia po jednym użyciu. Jeżeli ktoś nie chce otrzymać gadżetu z logo firmy, to nie bądź nachalny i nie uszczęśliwiaj klienta na siłę.

Gadżety firmowe – czy są potrzebne?

Zastanawiasz się, czy artykuły do promocji towarów są koniecznym wydatkiem? Na pewno warto w nie zainwestować, bo kto nie lubi dostawać czegoś za darmo? Zakup gadżetów reklamowych jest ściśle związany z okresem przedświątecznym, czy jubileuszami.

Gadżety reklamowe to także nieodłączny element każdej kampanii reklamowej, konferencji i targów. Mimo wszystko nic nie stoi na przeszkodzie, aby obdarowywać klientów podczas spotkań biznesowych, czy dołączyć drobny prezent do zakupu. Jeżeli wiesz, że taki upominek będzie lokatą na przyszłość, która z czasem się zwróci, to jak najbardziej warto w niego zainwestować.

Podsumowanie

Gadżety reklamowe są sprawdzoną formą marketingu, ale trzeba z niej umiejętnie korzystać. Nie sil się na zakup byle jakiego, taniego i złej jakości produktu, który zamiast dobrych skojarzeń będzie przywodził na myśl tandetę. Jeżeli zdecydujesz się na zakup gadżetów reklamowych, to umieść na nich logo firmy i pomyśl, jaki gadżet podarujesz danemu klientowi. Niech będzie zgodny z jego profesją i zamiłowaniem. Jeżeli nie masz pomysłu, postaw na coś ogólnego, co lubi każdy – kawa, słodycze sprawdzą się doskonale! Wsparcie w tym obszarze zapewnia firma VKF Renzel – u nich znajdziesz wiele gadżetów tematycznych, które trafią w gust każdego z Twoich klientów.

Zamknij menu
Przesuń w górę