Jednym z najskuteczniejszych systemów reklamowych w ostatnim czasie jest sprzęt typu roll-up. Jaka jest cena roll-upa? To zależy od wielu czynników, takich jak jego jakość, przeznaczenie, wielkość czy obecność dodatkowego wyposażenia, np. specjalnego pokrowca. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się w trakcie konferencji czy szkoleń, gdyż łatwo się je transportuje i w błyskawiczny sposób przygotowuje do użycia na miejscu. Dowiedz się, jaki roll-up reklamowy kupić i czym się kierować w jego wyborze.

Jak wybrać właściwy roll-up?

Jeśli chcesz zaopatrzyć się w jakościowe artykuły do promocji towarów, musisz wiedzieć, jakimi cechami ma odznaczać się produkt, którego szukasz. Dlatego zanim wskażemy Ci, jak wybrać odpowiedni roll-up, wyjaśniamy, czym jest to urządzenie.

Co to jest roll-up?

Roll-upy to charakterystyczne stojaki reklamowe. Ich budowa jest stosunkowo prosta – zwykle składają się na nią:

  • kaseta z systemem rolującym,
  • aluminiowy stelaż,
  • listwa zaciskowa,
  • wysięgnik,
  • plansza zawierająca treść reklamy.

Dużą zaletą roll-upu jest ogrom możliwości towarzyszący realizacji reklamy za jego pomocą. Plakaty jednostronne, dwustronne, z grubszego lub cieńszego materiału… Pole do popisu dla kreatywnych umysłów jest naprawdę niemałe.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze roll-upu?

Gdy wiesz już, co to jest roll-up, możesz lepiej przygotować się do jego zakupu. Dzięki temu Twoja reklama będzie skuteczna, a cena roll-upa adekwatna do Twoich korzyści. Jeśli chcesz, by Twój zakup Ci się opłacił, musisz wziąć pod uwagę kilka aspektów:

  • jak często będziesz używać roller-upa,
  • w jakich warunkach będziesz go używać,
  • jak długo chcesz go używać,
  • jakiego rozmiaru plansze chcesz na nim wywieszać.

Roll-up w niewielkiej cenie – dobry aktor epizodyczny w Twojej reklamie

Jeśli masz w planach używać roll-upa tylko od czasu do czasu, to najlepszym rozwiązaniem dla Twojego budżetu będzie stojak w wersji ekonomicznej. Wygląda on bardzo schludnie i doskonale spełnia swoją rolę, gdyż wygodnie się go używa na różnego rodzaju eventach. Jest to jednak wersja najtańsza, więc musisz wziąć pod uwagę jej mniejszą wytrzymałość i mniejszy udźwig. Podstawowy roll-up znacznie gorzej znosi nieprzyjazne warunki atmosferyczne i jest mniej stabilny. Wynika to z faktu, iż jego konstrukcja jest bardzo lekka i prawdopodobnie nie utrzyma planszy zrobionej z mocniejszego, a przy tym cięższego materiału. Jaki roll-up wybrać w takim wypadku?

Roll-up klasy premium, czyli jakość jest w cenie

Niezawodne systemy reklamowe z mocniejszą kasetą i lepszą stabilizacją idealnie sprawdzą się w dłuższej perspektywie użytkowania. Wiedząc, że trwały roll-up przyda Ci się w trakcie rozmaitych wyjazdów czy organizowanych spotkań, także na świeżym powietrzu, postaw na sprzęt w wyższej cenie. Sięgając po sprzęt z najwyższej półki, gwarantujesz sobie znakomitą prezencję Twojej reklamy typu roll-up i świetną odporność na czynniki zewnętrzne. Jakość ta nie spada wraz z wielokrotnym użyciem, co sprawia że ta początkowo dość droga inwestycja może się okazać wyjątkowo opłacalna.

Przegląd zastosowań roll-upów

Jak już wspominaliśmy, roll-upy to bardzo uniwersalna metoda promocji, którą można stosować przy różnych okazjach. Są nimi m.in.:

  • konferencje,
  • szkolenia,
  • targi,
  • wyjazdy.

Kiedy Twoja firma chce efektownie zaznaczyć swoją obecność, rozwiązaniem jest system reklamowy roll-up. Jeśli potrzebujesz jeszcze bardziej wyeksponować swoje hasła, możesz zdecydować się np. na plakat dwustronny albo spersonalizowany. Po co wybierać taki roll-up? Odpowiednich rozmiarów, jakościowo wykonana plansza z odwzorowaniem konturu np. loga Twojej firmy z pewnością przyciągnie wzrok i zaintryguje oglądających.

Czy większy roll-up jest skuteczniejszy?

Wybór roll-upa o dużych rozmiarach jest dobrą decyzją, gdy chcesz się wyróżnić. Większa płachta to większe pole do prezentacji przekazu dla ludzi. Wymaga to jednak naprawdę dobrej klasy grafików, gdyż źle sporządzony plakat może być zupełnie nieczytelny. Nie po to przecież płacisz za dużą powierzchnię reklamową, by ludzie musieli oglądać morze pikseli lub zupełnie nie mogli się zorientować, co się na niej dzieje.
Odpowiedź na pytanie, czy większy roll-up jest skuteczniejszy brzmi: to zależy. Rozważając kupno planszy zastanów się, czy przekaz będzie zrozumiały dla odbiorcy i zadbaj o usługi dobrej drukarni.

Podsumowanie

Wiesz już, czym kierować się wybierając roll-up. Jeśli chcesz zapewnić firmie tego typu reklamowy sprzęt, postaw na jakość wykonania. Niezależnie od ceny roll-upu, możesz zaopatrzyć się w roll-up doskonałej jakości, korzystając z oferty uznanych dostawców. Dobrym przykładem jest firma VKF Renzel, która oferuje wysokiej klasy rozwiązania reklamowe, w tym roll-upy czy stojaki podłogowe.

Zamknij menu
Przesuń w górę