VKF Renzel oferuje artykuły do promocji towarów, takie jak na przykład sztalugi z drewna, plastiku lub metalu. Zastanawiasz się jak złożyć sztalugę i wykorzystać jej potencjał? Podpowiadamy, jak się za to zabrać i dlaczego stojaki reklamowe to dobry wybór.
 

Sztalugi – zastosowanie w reklamie


Ekspozycja materiałów reklamowych oraz oferty takiej jak katalogi, ulotki, plakaty, menu czy inny spis dostępnych na miejscu produktów i usług przekłada się na sukces firmy. Dobrze opracowana identyfikacja wizualna przyciąga potencjalnych klientów, a tym stałym pomaga trafić do siedziby przedsiębiorstwa, sklepu czy restauracji. Wszyscy zainteresowani mają też wygodny dostęp do aktualnego asortymentu.

Stojaki reklamowe w postaci sztalug to ciekawy sposób na przykucie uwagi przechodniów czy zaakcentowanie aktualnych promocji i ofert sezonowych wewnątrz lokalu. Stosowanie ich na zewnątrz i wewnątrz firm to jedna z ich największych zalet. Inna to łatwość montażu oraz pielęgnacji i konserwacji. Poza tym ich budowa, a konkretnie lekki kąt nachylenia ułatwia czytanie oferty z dowolnego niemal miejsca, więc każdy może zapoznać się z treścią plakatu czy ulotki bez najmniejszego wysiłku. Sztalugi wyposażone w tablice umożliwiają pisanie po nich kredą lub specjalnym mazakiem, co pozwala też na personalizację oferty.
 

Jakie sztalugi reklamowe wybrać?


Dziś popularne są przede wszystkim sztalugi wykonane z drewna, które pasują do większości stylizacji wnętrz, a które można również bez obaw użytkować na zewnątrz lokalu. Odpowiednio zakonserwowane posłużą przez lata. Wykonane z naturalnych materiałów stanowią idealne tło oferty sprzedażowej. Wyposażone w tablicę pozwalają na szybką zmianę cennika czy wypisanie aktualnych lub sezonowych propozycji. Przypominają sztalugę malarską, ale dostępne są w różnych rozmiarach, zapewniając widoczność niezależnie od otoczenia. Wysokie modele będą odpowiednie do postawienia na dworze tuż przed wejściem do sklepu, a niskie i węższe będą ładnie wyglądać na ladzie czy stolikach.

Popularne są również sztalugi z tworzywa sztucznego, które są lekkie i mają ciekawe nieregularne kształty. Sprawdzą się do ekspozycji małych plakatów oraz ulotek. Format pionowy i transparentny materiał eksponują obrazy czy ulotki, nie odwracając od nich uwagi. Z kolei fani nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań coraz częściej sięgają po sztalugi z rurek metalowych, które sprawdzą się między innymi w industrialnych wnętrzach. Wykonane ze stalowych rurek, pokryte przezroczystą powłoką, lub malowane proszkowo, wyposażone są w możliwość regulacji wysokości zawieszenia tablicy, więc można dostosować ich wygląd do własnych preferencji i potrzeb. Regulowane kołki utrzymają nawet niewielki obraz.
 

Jak złożyć sztalugę?


Każdy model sztalugi wymaga innego montażu, ale jest on zazwyczaj intuicyjny i nie wymaga dużego nakładu pracy, a szczegółowa instrukcja dołączona do zakupu ułatwia całe zadanie. Najprostsze do złożenia są sztalugi drewniane, gdzie szczególnie w przypadku tych o mniejszym rozmiarze, wystarczy nałożyć tablicę na stojak. Większe modele mają opcję regulowania do różnych szerokości tablic, co ułatwia dostosowanie ich do własnych potrzeb. W przypadku sztalug akrylowych montaż również jest bardzo prosty, gdyż zazwyczaj niezbędne jest jedynie nałożenie kieszeni na podstawę. Ułatwią to wycięcia, które przytrzymują kieszeń w miejscu i eliminują potrzebę stosowania śrub czy wkrętów.

Nieco więcej pracy wymagają stojaki na tablice reklamowe wykonane z metalu. Jak złożyć sztalugę metalową? Tutaj trzeba przygotować i zabezpieczyć nogi stojaka, ustawić je pod odpowiednim kątem, rozsunąć na wymaganą szerokość oraz zablokować, aby nie zmieniały swojego położenia. Następnie należy wkręcić śruby w miejsca, gdzie chcemy umieścić naszą tablicę. Zazwyczaj jest to od 3 do 5 poziomów, dzięki czemu eksponować można plakaty i obrazy o różnych rozmiarach.
 

Podsumowanie


Sztalugi to atrakcyjna forma ekspozycji materiałów reklamowych. Mają solidną konstrukcję i zapewniają optymalny transport. Nie zajmują dużo miejsca, a znacznie zwiększają widoczność i rozpoznawalność sklepu czy restauracji. Można wybrać sztalugę z drewna, tworzywa sztucznego czy metalu, co pozwala dopasować je do wizerunku danej firmy. Są również modele powstałe z materiałów z odzysku, więc produkt ten trafi również w gusta miłośników ekologicznych rozwiązań.

Jednocześnie sztalugi reklamowe są bardzo proste do złożenia, nie wymagają specjalistycznej wiedzy czy narzędzi i w kilka chwil możemy ustawić je w widocznym miejscu, przyciągając nowych klientów. Jest to warta naszej uwagi inwestycja, która szybko się zwróci i pomoże budować pozytywny wizerunek naszej działalności.




 

 

Zamknij menu
Przesuń w górę