Jaki kupić stojak na ulotki?

Choć większość kampanii marketingowych obecnie odbywa się online, pytanie o to, jaki stojak na ulotki będzie najlepszy nadal jest aktualne. Dlaczego? Odpowiednia komunikacja z klientem jest ważna również poza wirtualną rzeczywistością – szczególnie w przypadku odbiorców, którzy w dalszym ciągu nie traktują Internetu jako głównego źródła wiedzy oraz bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi odbiorcami na targach biznesowych, konferencjach czy eventach. Z tego względu podpowiadamy, jaki stojak na ulotki najlepiej spełni funkcję reprezentacyjną i skupi uwagę Twoich klientów.  

Nowoczesny stojak na ulotki, czyli jaki?

Zastanawiasz się, jaki wybrać stojak na ulotki i prawdę mówiąc, nie ma w tym nic zaskakującego – ilość dostępnych modeli rzeczywiście może być przytłaczająca. Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że istotny jest nie tylko odpowiedni projekt materiałów promocyjno-informacyjnych, ale również estetyczna ekspozycja. Dzisiejszy odbiorcy są wymagający, co oznacza, że zwracają uwagę na pozornie nic nie znaczące detale. Jednocześnie są zmęczeni nachalną reklamą, czyli osobami zaczepiającymi na ulicy, które wręczają ulotki – w niczym nie pomaga świadomość, że pracują za marne wynagrodzenie i w nienajlepszych warunkach. Z tego względu znacznie lepiej sprawdzi się nowoczesny stojak na ulotki, który zachęca do sięgnięcia po przygotowane materiały.

Jednak, jaki stojak na ulotki mogę uznać za nowoczesny – zapytasz. Standardowa konstrukcja zawiera praktyczną kieszeń, w której umieszczane są materiały reklamowe oraz podtrzymujące ją umocnienia. Stojaki różnią się między sobą designem, materiałem, z jakiego są wykonane oraz funkcjonalnością. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, jaki kupić stojak na ulotki, należy się zastanowić, gdzie znajduje się jego docelowa lokalizacja oraz do jakiego odbiorcy jest skierowany przekaz. W przypadku millenialsów lepiej sprawdzi się ekspozytor z drewna niż z tworzywa sztucznego (dzisiaj marki bagatelizujące zmiany klimatyczne, tracą na wartości), ale już instytucja publiczna postawi na budowanie wizerunku eksperta, więc skupi się na innych kwestiach i chętniej wybierze stal. Jednak niezależnie od tego, do kogo kierowany jest przekaz, najlepszym rozwiązaniem będzie stojak na ulotki o dużej stabilności

Stojaki na ulotki – najpopularniejsze rodzaje

Prawidłowa odpowiedź na pytanie, jaki kupić stojak na ulotki, wymaga uwzględnienia dostępnej przestrzeni, planowanej ilości materiałów reklamowych (w tym formatu ulotek) oraz wygodę Twoich odbiorców – nie ma bowiem nic bardziej frustrującego z punktu widzenia użytkowników niż niedziałający stojak lub nieintuicyjne rozwiązania. Do standardowych typów stojaków na ulotki należą:

  • stojaki wolnostojące – z powodzeniem stosowane w sklepach oraz instytucjach publicznych, gdzie w dużych ilościach udostępnia się materiały informacyjne dla mieszkańców miasta czy pacjentów,
  • stojaki obrotowe – umożliwiają swobodne przeglądanie udostępnionych materiałów, co sprawdza się w przypadku kilku rodzajów ulotek,
  • stojaki kieszeniowe – podobnie jak obrotowy stojak na ulotki, zapewniają ekspozycję wielu materiałów reklamowych, jednak nie pojawia się problem z niesprawnym mechanizmem obrotowym, który może utrudniać przeglądanie prospektów, 
  • stojaki na biurko – rozwiązanie doskonałe w przypadku ograniczonej przestrzeni, pozwala na szybką prezentację prospektu podczas bezpośredniego kontaktu z klientem.

Na rynku dostępne są również składane stojaki na ulotki, które są łatwe w montażu i demontażu, co czyni je doskonałym rozwiązaniem na wszelkiego rodzaju targi i eventy branżowe. Przede wszystkim jednak, warto wziąć pod uwagę jakość wykonania ekspozytorów – solidna i stabilna konstrukcja jest niezbędna. Klienci widząc chwiejący się stojak, mogą uznać Twoją firmę za niewiarygodną i nieszanującą swoich odbiorców. Z pewnością chcesz tego uniknąć, dlatego szukaj modeli wykonanych z dobrych jakościowo materiałów, o ciekawym, ale nieprzesadzonym designie oraz funkcjonalnych rozwiązaniach. Jeżeli nadal masz wątpliwości, jak wybrać stojak na ulotki – skontaktuj się z obsługą VKF Renzel, a otrzymasz najważniejsze informacje dotyczące prawidłowej ekspozycji prospektów.

Zamknij menu

Pokaż produkty

Kontakty

Live-Chat




Infolinia działu handlowego


0048 63 240 35 52

pon do czw od 8.00 do 17.00
pią od 8.00 do 16.00

WhatsApp


0048 609 883 338

Uwaga!

Twoja przeglądarka aktualnie nie jest dostępna. Przepraszamy

VKF Spork Heinz Renzel Sp. z o.o.
Przesuń w górę