Podesty ekspozycyjne są skutecznym sposobem na prezentację towaru – visual merchandising w minimalistycznym wydaniu również wpływa na decyzje zakupowe klientów. Proste rozwiązania, które nie wymagają dużych nakładów finansowych, często zapewniają nieograniczone możliwości ekspozycji produktów, o czym doskonale wiedzą globalne marki odzieżowe. Wykorzystaj podesty ekspozycyjne jako element wyposażenia sklepu, a szybko przekonasz się z jaką łatwością można modyfikować ułożenie towarów.
Jak wykorzystać podesty ekspozycyjne w sklepie odzieżowym?
Podest ekspozycyjny służy specjalistom od visual merchandisingu do zaprezentowania najnowszych kolekcji – większość klientów po raz pierwszy wchodzących do sklepu zapamiętuje wejście do niego. Umiejętne zagospodarowanie podestów ekspozycyjnych zwiększa szansę, że klient zwróci uwagę na towar i zdecyduje się go kupić. Stoliki nie nadają się do prezentacji sukienek, marynarek oraz innych okryć wierzchnich, ale doskonale sprawdzą się w przypadku t-shirtów – szczególnie tych z nadrukami. Pamiętaj jednak, że mniej znaczy więcej. Podest ekspozycyjny jest jedynie częścią scenografii, dlatego warto zachować umiar, tworząc aranżację. Dzięki temu klient nie poczuje się przytłoczony prezentacją towaru.
Kolejną kwestią, o której musisz pamiętać jest zachowanie spójnego wyglądu sklepu. Podesty ekspozycyjne powinny być dostosowane do charakteru marki, a jednocześnie wygodne w użytkowaniu przez klientów. Niższe stoliki sklepowe warto wykorzystać do ekspozycji manekinów odzieżowych – dzięki temu będą lepiej widoczne. Podesty ekspozycyjne umieszczane są również w witrynach sklepowych, co ułatwia prezentację najciekawszych modeli oraz kluczowych informacji.
Budowa podestów ekspozycyjnych
Podesty ekspozycyjne charakteryzuje prosta budowa – to między innymi dlatego rozwiązanie cieszy się taką popularnością w sklepach odzieżowych. Ilość stolików dostępnych na rynku może jednak przyprawić o zawrót głowy, szczególnie początkujących w branży sprzedawców, dlatego podpowiadamy, w co warto zainwestować.
Modułowy system prezentacji towaru Easy Cubes od VKF Renzel to tylko trzy elementy, które zapewniają nieograniczone możliwości eksponowania odzieży. Podesty są łatwe w montażu i nie wymagają korzystania z narzędzi, dlatego sprawdzą się również podczas targów oraz innych wydarzeń promujących Twoją markę. Możliwe jest również wykonanie nadruku indywidualnego z pomocą techniki druku cyfrowego, która gwarantuje najlepszą jakość. Dzięki temu podesty ekspozycyjne będą promować Twoją markę na kilku poziomach. VKF Renzel oferuje różne zestawy, co pozwala dostosować rozwiązanie do aktualnego zapotrzebowania sklepu. Przekonaj się, jak prosta może być ekspozycja towaru.