Zastosowanie standów reklamowych

Odpowiedni marketing to bardzo istotna część prowadzenia firmy. To właśnie od podejścia marketingowego zależy dotarcie do potencjalnych klientów. Zastosowanie stojaków reklamowych, czyli tradycyjnej formy reklamy, można zaobserwować niemal wszędzie. Mimo rosnącej popularności marketingu internetowego, standy reklamowe wciąż są jedną z najbardziej skutecznych form reklamy. Jak działają standy reklamowe i dlaczego warto w nie zainwestować?

Czym są standy reklamowe?

Standy reklamowe, zwane także stojakami, to nośniki reklamy zewnętrznej. Stojaki nie mają jednego określonego wymiaru czy też wyglądu - można je zaobserwować w różnych formach. Ich głównym zadaniem jest wyeksponowanie różnych produktów, tak, aby zostały zauważone przez klientów. Oprócz reklamy konkretnych produktów informują o produktach będących na promocji lub o specjalności danej firmy. Standy reklamowe opatrzone są logo firmy lub dodatkową informacją skierowaną do klientów. Do dziś stojaki reklamowe stanowią jedno z najczęściej stosowanych narzędzi marketingu.

Zastosowanie stojaków reklamowych w handlu

Różnego rodzaju standy reklamowe można obecnie zauważyć niemal wszędzie. Zwłaszcza w sklepach i punktach usługowych. Mogą być umieszczane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Stojaki reklamowe umieszczone wewnątrz sklepu często mają za zadanie zwrócić uwagę klienta na dany produkt i zachęcić go do zakupu. Można je zaobserwować m.in. przy konkretnych sektorach sklepu z określoną kategorią produktów lub przy wejściu. Często dotyczą  produktów w promocyjnej cenie lub tych, które są specjalnością danej firmy. Natomiast stand reklamowy umieszczony na zewnątrz zwraca uwagę klienta na samo istnienie placówki i zachęca do wejścia do środka. Ta tradycyjna forma reklamy nie należy do nachalnych, jednocześnie rzucając się w oczy klienta i przyciągając jego uwagę. Standy stanowią doskonałą alternatywę dla ulotek, które często są porozrzucane przy kasie. Ponadto są bardzo mobilne, dzięki czemu można stale zmieniać ich miejsce i treść, jaką prezentują.

Zastosowanie stojaków reklamowych w gastronomii

Kolejnym miejscem, w którym często goszczą standy reklamowe, są restauracje - szczególnie typu fast-food. Zwłaszcza w sieciowych restauracjach często obecne są stojaki, które reklamują konkretne pozycje w menu, dania sezonowe lub aktualne promocje i oferty specjalne. Można również wykorzystać je do prezentacji jadłospisu, co często można spotkać na rynkach dużych miast. Stojaki reklamowe mogą znaleźć swoje zastosowanie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz restauracji. Dzięki mobilności można łatwo je przenosić i odpowiednio zabezpieczyć.
Poza restauracjami i sklepami, standy reklamowe można znaleźć także m.in. na:

  • targach branżowych,
  • muzeach,
  • bibliotekach,
  • urzędach,
  • placówkach medycznych,
  • szkołach i uczelniach.

Zalety standów reklamowych

Wybrana forma reklamy powinna być przede wszystkim skuteczna. Standy reklamowe od lat udowadniają, że są efektywne i docierają do szerokiego grona odbiorców w krótkim czasie. Ta tradycyjna forma reklamy jest również przystępna cenowo, co sprawia, że przedsiębiorcy chętnie w nią inwestują. Aby jednak zadbać o wysoką skuteczność standów, należy zwrócić uwagę na ich jakość. Stojaki reklamowe powinny być atrakcyjne wizualnie i porządnie wykonane, aby zwrócić uwagę klienta. Warto również pamiętać o umieszczeniu najważniejszych informacji o produkcie i firmie. Są to niezbędne działania, które doprowadzą do znacznego poszerzenia grona klientów.
Standy reklamowe są bardzo uniwersalne i dopasują się do każdego pomieszczenia oraz rodzaju branży. Dodatkowo wykonane są z niezwykle odpornych materiałów, dzięki czemu można je bez obaw umieszczać na zewnątrz. 

Stojaki reklamowe jako skuteczna forma reklamy

Inwestycja w wysokiej jakości standy reklamowe może znacznie przyczynić się do wzrostu liczby klientów. Ich formę można dopasować do indywidualnych potrzeb. Estetyczna ekspozycja produktów z pewnością wzbudzi pozytywne odczucia u klienta, który będzie zainteresowany prezentowaną ofertą.

Zamknij menu

Pokaż produkty

Kontakty

Live-Chat




Infolinia działu handlowego


0048 63 240 35 52

pon do czw od 8.00 do 17.00
pią od 8.00 do 16.00

WhatsApp


0048 609 883 338

Uwaga!

Twoja przeglądarka aktualnie nie jest dostępna. Przepraszamy

VKF Spork Heinz Renzel Sp. z o.o.
Przesuń w górę