Zastanawiasz się jak zrobić cenówki do sklepu, aby spełniały swoją funkcję i przyciągały wzrok klientów, zachęcając do zakupów? Zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest zaprojektowanie etykiety cenowej i wyeksponowanie jej na półce? Przygotowujesz właśnie listwy cenowe do sklepu i chcesz je uzupełnić zgodnie z zasadami reklamy i przepisami? W takim razie jesteś w dobrym miejscu! Podpowiemy Ci jak zaplanować najlepsze cenówki dla Twojego sklepu, zaprojektować i wydrukować oznaczenie towarów, niezależnie w jakiej branży działasz.
VKF Renzel zapewnia wysokiej jakości artykuły do promocji towarów, w tym niezawodne stojaki reklamowe do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków. Jednak to na regałach dzieje się najwięcej, dlatego w ofercie znajdziesz też szereg artykułów i akcesoriów, które będą odpowiednio prezentować cenę produktu, oferować informacje o jego składzie i przykują uwagę klientów. Cenówki sklepowe powinny zawierać kilka istotnych informacji, być czytelne, w odpowiednim miejscu, a także ułatwiać identyfikację produktów. Jak je przygotować?
Niezależnie, czy firma stosuje tradycyjne etykiety do umieszczenia w plastikowej osłonce lub listwie, czy wybiera opcję samoprzylepnych etykiet, na ich wydruku powinny znaleźć się konkretne informacje. W zależności od produktu są to m.in.: cena towaru, kod, skład i ewentualne alergeny, kraj pochodzenia, aktualna promocja i najniższa do tej pory cena, waga i pojemność, czasami kaloryczność. Można nanieść też dowolne logo i nazwę producenta lub dostawcy. Dzięki nim klientowi łatwiej wybrać produkt dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań. Etykieta przygotowana jest zazwyczaj według szablonu, który można edytować. Czcionka musi być czytelna, w odpowiedniej wielkości, aby klient miał szansę odczytać dane z etykiety nawet z pewnej odległości. Cenówka to narzędzie, któremu warto poświęcić chwilę i przeanalizować jego wygląd, gdyż musi być spójne z identyfikacją wizualną Twojej marki.
VKF Renzel zapewnia wysokiej jakości artykuły do promocji towarów, w tym niezawodne stojaki reklamowe do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków. Jednak to na regałach dzieje się najwięcej, dlatego w ofercie znajdziesz też szereg artykułów i akcesoriów, które będą odpowiednio prezentować cenę produktu, oferować informacje o jego składzie i przykują uwagę klientów. Cenówki sklepowe powinny zawierać kilka istotnych informacji, być czytelne, w odpowiednim miejscu, a także ułatwiać identyfikację produktów. Jak je przygotować?
Drukowanie cenówek sklepowych — o czym pamiętać?
Cenówki to potoczne określenie dla oznaczeń mających za zadanie wyeksponowanie cen różnych grup produktów. Umieszcza się je bezpośrednio na towarze, albo w jego pobliżu. Stosowane są w mniejszych i większych sklepach. Drukowanie etykiet to jedno z tych działań, które należy wykonać w każdej placówce handlowej, ale również w magazynie, czy też niektórych firmach działających w branży spożywczej. Przydają się one podczas obsługi imprez cateringowych, na targach i wystawach. Od profesjonalnie zaprojektowanych cenówek zależy promocja produktu. Jak projektować etykiety, aby klient mógł dowiedzieć się więcej o naszym asortymencie?Niezależnie, czy firma stosuje tradycyjne etykiety do umieszczenia w plastikowej osłonce lub listwie, czy wybiera opcję samoprzylepnych etykiet, na ich wydruku powinny znaleźć się konkretne informacje. W zależności od produktu są to m.in.: cena towaru, kod, skład i ewentualne alergeny, kraj pochodzenia, aktualna promocja i najniższa do tej pory cena, waga i pojemność, czasami kaloryczność. Można nanieść też dowolne logo i nazwę producenta lub dostawcy. Dzięki nim klientowi łatwiej wybrać produkt dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań. Etykieta przygotowana jest zazwyczaj według szablonu, który można edytować. Czcionka musi być czytelna, w odpowiedniej wielkości, aby klient miał szansę odczytać dane z etykiety nawet z pewnej odległości. Cenówka to narzędzie, któremu warto poświęcić chwilę i przeanalizować jego wygląd, gdyż musi być spójne z identyfikacją wizualną Twojej marki.